تالار گفتگوی تخصصی مهندسی و بازرسی جوش
نوسان در جوشکاری MIG/MAG - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگوی تخصصی مهندسی و بازرسی جوش (http://www.weldeng.net/MyBB)
+-- انجمن: فرآیندهای جوشکاری و برشکاری (/Forum-%D9%81%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: فرآیند جوشکاری قوس فلز تحت گاز محافظ (GMAW/MIG & MAG) (/Forum-%D9%81%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D9%88%D8%B3-%D9%81%D9%84%D8%B2-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-GMAW-MIG-MAG)
+--- موضوع: نوسان در جوشکاری MIG/MAG (/Thread-%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-MIG-MAG)



نوسان در جوشکاری MIG/MAG - elpa - ۱۳۹۲/۵/۲۰ ۱۲:۴۳ عصر

با سلام.
جهت جوشکاری با فرآیند MIG/MAG، نوسان مناسب چقدر باید باشد؟
مثلا در جوشکاری با الکترود دستی، توصیه می شود که ماکزیمم نوسان، 3 برابر قطر الکترود باشد.
اینجا چقدر باید باشد؟
با تشکر


RE: نوسان در جوشکاری MIG/MAG - محمدرضا صفرزایی - ۱۳۹۳/۵/۳ ۱۲:۵۲ عصر

(۱۳۹۲/۵/۲۰ ۱۲:۴۳ عصر)elpa نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام.
جهت جوشکاری با فرآیند MIG/MAG، نوسان مناسب چقدر باید باشد؟
مثلا در جوشکاری با الکترود دستی، توصیه می شود که ماکزیمم نوسان، 3 برابر قطر الکترود باشد.
اینجا چقدر باید باشد؟
با تشکر
درجوشکاری با فرایند mig/mag حداکثر نوسان باید 10برابر سایز وایر باشد بعنی با وایر 1/2 نوسان باید 12mmباشد