سخن روز: --- اشتباه کردن، اشتباه نیست، در اشتباه ماندن، اشتباه است. ( ناشناس) ---

از ما حمايت کنيد
به مهندسي جوش امتياز دهيد

ارسال پاسخ 
نوسان در جوشکاری MIG/MAG
۱۳۹۲/۵/۲۰, ۱۲:۴۳ عصر
ارسال: #1
نوسان در جوشکاری MIG/MAG
با سلام.
جهت جوشکاری با فرآیند MIG/MAG، نوسان مناسب چقدر باید باشد؟
مثلا در جوشکاری با الکترود دستی، توصیه می شود که ماکزیمم نوسان، 3 برابر قطر الکترود باشد.
اینجا چقدر باید باشد؟
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۳/۵/۳, ۱۲:۵۲ عصر
ارسال: #2
RE: نوسان در جوشکاری MIG/MAG
(۱۳۹۲/۵/۲۰ ۱۲:۴۳ عصر)elpa نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام.
جهت جوشکاری با فرآیند MIG/MAG، نوسان مناسب چقدر باید باشد؟
مثلا در جوشکاری با الکترود دستی، توصیه می شود که ماکزیمم نوسان، 3 برابر قطر الکترود باشد.
اینجا چقدر باید باشد؟
با تشکر
درجوشکاری با فرایند mig/mag حداکثر نوسان باید 10برابر سایز وایر باشد بعنی با وایر 1/2 نوسان باید 12mmباشد
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان