سخن روز: --- اشتباه کردن، اشتباه نیست، در اشتباه ماندن، اشتباه است. ( ناشناس) ---

از ما حمايت کنيد
به مهندسي جوش امتياز دهيد

ارسال پاسخ 
ضخامت حداقل برای جوش زیرپودری
۱۳۹۱/۷/۴, ۰۸:۳۷ صبح
ارسال: #1
ضخامت حداقل برای جوش زیرپودری
با سلام
آیا جوشکاری زیر پودری برای فولاد ساده کربنی با ضخامت 8mm مناسب و اقتصادی می باشد؟ (جوش لب به لب)
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۱/۷/۲۰, ۰۸:۰۸ عصر
ارسال: #2
RE: ضخامت حداقل برای جوش زیرپودری
در اینحالت اگر جوشکاری را از یکطرف انجام دهید احتیاج به حدود 800-900 آمپر جریان دارید. و در صورتیکه به صورت دوطرفه انجام دهید هر بار 400-500 آمپر جریان لازم خواهد بود تا نفوذ لازم بدست آید. اقتصادی بودن یا نبودن آن بستگی به قطعه ، تیراژ تولید و عوامل دیگری داره که با اطلاعات ارائه شده نمی توان محاسبه کرد.

علیرضا کیهانی
نیکو سروش خاورمیانه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۱/۸/۴, ۰۱:۰۲ عصر
ارسال: #3
RE: ضخامت حداقل برای جوش زیرپودری
(۱۳۹۱/۷/۲۰ ۰۸:۰۸ عصر)keyhani نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در اینحالت اگر جوشکاری را از یکطرف انجام دهید احتیاج به حدود 800-900 آمپر جریان دارید. و در صورتیکه به صورت دوطرفه انجام دهید هر بار 400-500 آمپر جریان لازم خواهد بود تا نفوذ لازم بدست آید. اقتصادی بودن یا نبودن آن بستگی به قطعه ، تیراژ تولید و عوامل دیگری داره که با اطلاعات ارائه شده نمی توان محاسبه کرد.

با سلام و تشکر
آیا با این آمپر، جوشکاری با یک پاس برای ورق 8mm قابل انجام است ؟
به طور کلی مناسب ترین ارتفاعی که جوش با روش زیرپودری پر می شود (ضخامت هر پاس )چقدر است؟
آمپر مناسب برای ورق با ضخامت 4mm به صورت لب به لب چقدر است؟
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان