سخن روز: --- اشتباه کردن، اشتباه نیست، در اشتباه ماندن، اشتباه است. ( ناشناس) ---

از ما حمايت کنيد
به مهندسي جوش امتياز دهيد

ارسال پاسخ 
جوش ورق استیل
۱۳۹۲/۱۰/۱۳, ۰۸:۱۹ عصر
ارسال: #1
جوش ورق استیل
با سلام خدمت دوستان

من می خوام ورق استیل که ضخامتش کمتر از یک میل هست رو جوش بدم لازم که بگم کارم مربوط به بدلیجات می شه و جوش تمیز می خوام و در ضمن در اثر جوشکاری رنگ ورق سیاه و یا تغییر نکنه
اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه
سپاس
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط علی محمدی
۱۳۹۳/۵/۱۴, ۰۹:۰۱ عصر
ارسال: #2
جوش ورق استیل
توي فرآيندهاي جوشكاري تميزرين فرآيند GTAW يا اصطلاحا جوشكارى آرگون هست كه با توجه به تمركز حرارتى بالايى كه اين فرآيند داره اين قابليت رو داره كه شيتهاى با ضخامت كم رو باهاش جوشكارى كنيد.
البته اگر نياز به دقت و سرعت و تميزى بيشتر كار داشته باشيد فرآيند LBW (جوشكارى ليزر) هم براى ساختن بدليجات كه نياز به دقت و ظرافت زياد داره گزينه خوبيه ولى هزينه هاى اين فرايند خيلى بيشتر از فرآيند GTAW هست.
موفق باشيد
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۴/۱۱/۱۰, ۰۱:۳۰ صبح
ارسال: #3
جوش ورق استیل
با سلام و احترام
ضمن سپاس از زحمات مدیران سایت خواهشمندم در مورد چگونگی جوشکاری ورقهای 1 میل استیل بصورتی که حرارت ایجاد شده سبب تاب برداشتن ورقها نگردد راهنمایی بفرمایید.
قابل ذکر است که جوشکاری توسط دو روش جوش برق با الکترود مخصوص فلز استیل و همچنین جوشکاری به روش CO2 امجام داده ام که هردو سبب تاب برداشتن ورقها می گردند.
ضمناً امکان استفاده از جوش سرد در این مورد امکان پذیر است یا خیر. (جوشکاری مورد نظر میبایست بین دو ورق را آببندی نماید)
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۵/۶/۲۹, ۱۱:۳۵ عصر
ارسال: #4
RE: جوش ورق استیل
با سلام خدمت دوستان عزیز
میخواستم بدونم برای جوشکاری استیل از چه فرآینهایی میشه استفاده کرد و چه الکتردهایی یا چه فیلرهایی و اگرم منبعی میشناسید که توضیحات کامل بده ممنون میشم با تشکر

Sent from my SM-E700H using Tapatalk
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۶/۳/۱۱, ۰۵:۴۱ عصر
ارسال: #5
RE: جوش ورق استیل
سلام،من يك سوال دارم،من مجسمه سازم و به ٢ سطح أستيل براق به صورت محدب نياز دارم كه به هر جفتش از پشت فنر جوش بخورد،مي شه لطفاً من رو راهنمايي كنين كه هم اين ورقه ي أستيل رو كجا بايد برام با اندازه ي مورد نظرم محدبش كنن،و اينكه چه جوشي مورد نيازه با توجه به اينكه جنس فنر هنوز مشخص نيست
ممنون
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mahdiff
۱۳۹۶/۵/۱۶, ۰۱:۱۸ عصر
ارسال: #6
RE: جوش ورق استیل
با سلام بنده یه سوال دارم بی زحمت جواب فوری بدین ممنون میشم
کارگاه تولیدی دارم محصول جدیدی تولید خواهیم کرد لوله هایی با ضخامت 1میلیمتر با هر جوشی باعث ذوب شدن لوله میشه بهم پیشنهاد دادن از جوش co2استفاده کنم فقط میخواستم ببینم برای این ضخامت جوابگو است؟
چه نوعی از این دستگاه رو بخرم چه امپری
خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۶/۱۱/۹, ۰۹:۴۰ صبح
ارسال: #7
RE: جوش ورق استیل
(۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۸:۱۹ عصر)masoud81 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان

من می خوام ورق استیل که ضخامتش کمتر از یک میل هست رو جوش بدم لازم که بگم کارم مربوط به بدلیجات می شه و جوش تمیز می خوام و در ضمن در اثر جوشکاری رنگ ورق سیاه و یا تغییر نکنه
اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه
سپاس
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان