سخن روز: --- اشتباه کردن، اشتباه نیست، در اشتباه ماندن، اشتباه است. ( ناشناس) ---

از ما حمايت کنيد
به مهندسي جوش امتياز دهيد

ارسال پاسخ 
تعداد پاس
۱۳۹۱/۵/۲۳, ۰۱:۵۴ عصر
ارسال: #1
تعداد پاس
ما میخوایم یه جوش گوشه بدیم ، سوال من اینه که ما برای تعداد پاس هایی که میخوایم بدیم چه محدودیتی داریم که باعث اعوجاج یا تغییر خواص متالورژیکی قطعه پایمون نشه ، از چه استانداردی باید استفاده کنم که این جوش رو بتونم طراحی کنم . فرآیند جوش ، جوشکاری قوسی با گاز محافظ فعال هست و جوشمون تحت تنش وحشتناکی هست .

قطعه پایه :
st52
فرآیند جوش :
gmaw - mag - globular
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۱/۶/۴, ۰۱:۱۹ عصر
ارسال: #2
Re: تعداد پاس
ضخامت ورق فولادی چیست؟ بارگذاری دینامیکی است یا استاتیکی ؟
در این نوع، پیچیدگی زاویه ای مطرح است که منبع فرمول های مربوطه در مبحث قبل ذکر شده است
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mas900
۱۳۹۳/۵/۱۳, ۱۲:۴۹ صبح
ارسال: #3
RE: تعداد پاس
سلام
ابتدا بصورت پیش دستی ولی این دفعه از آخر جوشکاری نمایید به اندازه های ۱۰ سانتیمتر . در ضنن تعداد پاس ها رو می توان از فرمول ۰/۷ ضخامت ورق یا متر یالتون استفاده کنین که جدیدا اعلام کردن ۰/۵. اگر هم میخاهید اعوجاج یمطرفه نداشته باشید و اینکه تعداد پاس در یک طرف زیاد نباشد ۰/۷ متریالتونو به طرفین تقسیم کنین.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط mas900
۱۳۹۶/۴/۱۱, ۰۳:۳۰ عصر
ارسال: #4
RE: تعداد پاس
(۱۳۹۳/۵/۱۳ ۱۲:۴۹ صبح)vahid نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
ابتدا بصورت پیش دستی ولی این دفعه از آخر جوشکاری نمایید به اندازه های ۱۰ سانتیمتر . در ضنن تعداد پاس ها رو می توان از فرمول ۰/۷ ضخامت ورق یا متر یالتون استفاده کنین که جدیدا اعلام کردن ۰/۵. اگر هم میخاهید اعوجاج یمطرفه نداشته باشید و اینکه تعداد پاس در یک طرف زیاد نباشد ۰/۷ متریالتونو به طرفین تقسیم کنین.
ممنون از پاسختون به سوال دوستمون
خواهشمندم منظورتون از تقسیم 0.7 متریال به طرفین برای جلوگیری از اعوجاج چیست؟
با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان